مشاور املاک خاوران....... جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد شهرک خاوران و آذران تبریز با تماس بگیرید . 09143241090 و 09148147506 مشاور املاک خاوران
مشاور املاک خاوران
خرید و فروش باغ و ویلا خاوران .... آذران .... امتیازات فاز 2

با عنایت به آنکه این سامانه درارتباط با ملک ومسکن می باشد. عمده مسائل حقوقی که موردنیاز شما عزیزان می باشد مطالبی است که در زمـان عقد قـرارداد و امضاء ذیـل هـرگـونه مبایعه نامه، سند، قرارداد مشارکت، اجاره نامه و ... لازم است رعایت گردد و شما کاربران عزیز میبایستی از آن مطلع باشید. لذا در این بخش رئوس مطالبی که مورد نیاز میباشد به اختصار تشریح میگردد.
نکته مهم: درهر قرارداد چند نکته اصلی وجود دارد که ارکان آن قرارداد را تشکیل داده و بدون آنها قراردادها مبهم و بلا اعتباراست.
الف - نام و هویت متعاملین: درهرقراردادی نام، نام خانوادگی، شماره شناسنامه، و کد ملی، آدرس صحیح و تلفن، دو طرف قرارداد اعم ازخریدار یا خریداران، فروشنده یا فروشندگان، موجر، موجران، مستاجر یا مستاجران، کارفرمایان، پیمانکاران و... میبایستی بطوردقیق مشخص و قید گردد.
ب - مورد معامله: درتمامی قراردادها، قید دقیق مورد معامله لازم و اجباری است. خصوصا درکلیه قراردادهای مربوط به معاملات املاک قید پلاک ثبتی (شامل شماره های اصلی، فرعی، قطعه) آدرس دقیق پستی، شماره سند، شماره دفتر و تمامی مشخصات مندرج در سند مالکیت، لازم الاجرا بوده بنحوی که بدون قید مورد معامله اصولا قراردادها فاقد اعتبار می گردند.
ج - مدت مورد معامله: درکلیه قراردادها مدت انجام معامله حتما می بایستی روشن و واضح قید شود. تا درصورتی که مدت قرارداد به اتمام برسد و طرفین به تعهدات خود عمل ننمایند، بر اساس دیگربندها عمل گردد، یا تصمیمات دیگری مطابق توافقات متعاملین انجام پذیرد.
د - قیمت مورد معامله: ازارکان مهم هرقرارداد قیمت مورد معامله می باشد، بطوریکه در صورت عدم درج قیمت مورد معامله در هرقراردادی بالاخص مبایعه نامه، اجاره نامه، قرارداد خرید و فروش هرنوع کالایی، آن سند از یکی ازمهمترین اصول لازمه برخوردار نمیباشد.

مواردیکه در فوق توضیح داده شد اصول وارکان تنظیم هر سند برای خرید و فروش و نقل وانتقـال می باشد، حال آنکه موارد بسیاردیگری نیز وجود دارد که میبایستی رعایت و در سند قید گردد از جمله تاریخ انشاء یا امضاء هر سند ،ملحقات و متعلقات دیگرمورد معامله مانند شماره های پرونده قبوض برق، آب، تلفن، گاز که دلیل بر وجود این متعلقات بهمراه مورد معامله می باشد، ذکر مواردی مانند انباری، پارکینگ اختصاصی (در صورت موجود بودن)، قید میزان پیش پرداخت، نوع وترم های پرداخت ثمن مورد معامله وهرنوع توافقات و شروط دیگری که درانجام معامله اثرگذار بوده و معمولا در بخشی از سند تحت عنوان ملاحظات مکتوب می گردد.
از موارد دیگری که درزمان عقدهرقرارداد یا بیع و یا تنظیم اسناد اجاره و... میبایستی مورد لحاظ قرار گیرد، حصول اطمینان از موارد ذیل می باشد:

  • مورد معامله مستحق الغیر نباشد: بدان معنا که، آنچه به معـرض معامله قرارداده شده بدون معارض باشد و شخص یا اشخاص حقوقی یا حقیقی دیگر، مالکیتی از هیچ نوع در آن نداشته باشند. مانند آنکه در پاره ای موارد سند مالکیت در دست اشخاص می باشد ولی درنهادهای دیگری مانند اداره اوقاف سوابقی از وقف موضوع مورد نظر موجود می باشد، یا درمواردی که در سند مالکیت قید گردیده "تمامی ششدانگ عرصه ملک به مساحت ..." میبایستی اطمینان حاصل نمود برای اعیانی همان ملک مالکیت جداگانه ای وجود نداشته باشد و دقت شود در زمان اقدام به خرید یا اجاره متصرف دیگری غیر از فروشنده، یا موجر مورد را در تصرف نداشته باشد. همینطور دقت شود مورد معامله در توثیق هیچ نهادی اعم از بانکها، قوه قضائیه، اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر نباشد
  • هویت مورد معامله دقیقا شناسایی گردد: بدان معنا که اگر مورد معامله و اسناد ذیربط به رویت متعامل رسید دقت شود آنچه دیده شده همان است که در پایان معامله در ید متعامل قرار خواهد گرفت (در صورت نیاز از اداره ثبت اسناد محل تحقیق گردد، پلاک ثبتی مندرج درسند متعلق به همان ملک رویت شده است یا خیر)
  • وضعیت و توان مالک برای انجام معامله را به دقت بررسی نمائید: منظور از وضعیت مالک، سن، سلامت ظاهری، عدم زوال عقل و دارا بودن اختیار کامل مالک جهت تصمیم گیری می باشد. در اکثر معاملاتی که یک مالک بهمراه تعداد کثیری از اقوام و دوستان خود در جلسات اولیه شرکت می نماید و افراد غیرمسئول در امــور ذیربط مداخله می نمایند، پایان خوشی برای ان متصور نمیباشد. منظوراز تـوان مالک، امکان انجام معامله توسط وی می باشد، (توصیه می گردد، عـدم ممنوعـیت معاملاتی مالک توسط ارگانهای دولتی احراز گردد سپس اقدامات بعدی صورت پذیرد)

موارد بسیار دیگری نیز وجود دارد که ذکر آنها دراینجا امکان پذیر نمی باشد، لیکن کارشناسان این موسسه آمادگی دارند درهر زمان شما را یاری نمایند.




تاریخ: جمعه 9 آبان 1393برچسب:,
ارسال توسط جلال همتی
پول‌نیوز - سرمایه گذاری می تواند برای کسانی که از نحوه عملکرد آن آگاه نیستند بسیار گیج کننده باشد. به همین دلیل قبل از هر اقدامی باید به هر میزان که می توانید اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید. احتمالا این سوال که افراد ثروتمند سرمایه هنگفت خود را از چه طریقی به دست آورده و همچنان بر میزان دارایی ها و سود خود اضافه می کنند را بارها از خود پرسیده اید. اگر این سوال را با این قبیل افراد مطرح کنید احتمالا جواب های مختلف و یا مشابه ای را دریافت خواهید کرد.

به گزارش پول‌نیوز، خرید و فروش ملک و یا سرمایه گذاری در بازار بورس جز پرطرفدارترین راه های سرمایه گذاری و افزایش درآمد و سود محسوب می شوند. اما امروزه سرمایه گذاری در بخش های دیگر نیز می تواند سود سرشاری را نصیب سرمایه گذاران حرفه ای و یا حتی مردم عادی کند. افرادی که به صورت حرفه ای در بخش املاک به فعالیت می پردازند معمولا خانه های مختلف را خریداری کرده و در صورت نیاز به بهسازی و تعمیر آنها می پردازند.
پس از آن و در صورت مناسب بودن شرایط بازار و اطمینان حاصل کردن از سود آوری انجام معامله، این املاک را با قیمت هایی چند برابری به فروش می رسانند. تا به امروز افراد بسیاری از همین طریق توانسته اند درآمدهای هنگفتی را کسب کرده و یا حتی در جمع ثروتمندترین افراد جهان نیز قرار بگیرند.

ادوارد راسکی و ساموئل زل دو تن از نامدارترین این افراد بوده که حتی در لیست میلیاردرهای جهان نیز قرار گرفته اند.

حتی اگر فعالان این حوزه ملک مورد نظر خود را به فروش نرسانند، از درآمد اجاره و یا رهن آن استفاده خواهند کرد. در اصطلاح به این روش استراتژی خرید و نگهداری گفته می شود.

سرمایه گذاری دیگری که از آن به عنوان یکی از پر طرفدارترین راه های کسب درآمد نام برده می شود فعالیت در بازار بورس است.

فعالان این بخش معمولا در زمان کاهش قیمت ها سهام مورد نظر خود را خریداری کرده و تا زمانی که این سهام با افزایش ارزش مناسبی همراه نباشد آن را به فروش نمی رسانند.

از سوی دیگر سرمایه گذارانی که سهام شرکت های مختلف را خریداری می کنند در صورت مناسب بودن شرایط بازار می توانند به سرعت مجموعه درآمد هنگفتی را کسب کنند.


نوع دیگری از سرمایه گذاران هم وجود دارند که پول و سرمایه خود را در چند حوزه مختلف سرمایه گذاری می کنند.

در اصطلاح به این کار تنوع بخشی گفته می شود. در واقع آنها بر این عقیده هستند که نیازی نیست که تمام دارایی و سرمایه خود را تنها در یک جا به کار بگیرند.

از این رو معمولا بخشی از پول و دارایی خود را در حوزه های پر خطر اما با سود آوری بالا سرمایه گذاری کرده و بخش دیگری از آن را در فعالیت هایی که درآمد کمتری داشته اما حفظ سرمایه و کسب سود در آنها تقریبا تضمین شده مورد استفاده قرار می دهند.

از شیوه های دیگری که معمولا برای سرمایه گذاری مورد توجه قرار می گیرند می توان به اوراق مشارکت، حساب های سرمایه گذاری و سرمایه گذاری های دو جانبه اشاره کرد.

مدیریت سرمایه گذاری های دوجانبه معمولا به صورت حرفه ای از سوی شرکت هایی که در این زمینه فعال هستند صورت می گیرد.

پولی که از سوی سرمایه گذار در اختیار این شرکت ها قرار می گیرد در بخش های مختلفی مانند بازار بورس و یا خرید کالاهای اساسی مورد استفاده قرار گرفته و با توجه به سود به دست آمده سهم سرمایه گذار پرداخت می شود.

اگر می خواهید که سرمایه گذار موفقی باشید باید جریان های کاری و روندهای مشخصی را در این زمینه دنبال کنید.

مسلما اولین چیزی که باید مورد توجه قرار گیرد، دستیابی به درک درستی از مفهوم و نحوه فعالیت در یک طرح سرمایه گذاری است.

اگر با نحوه درست استفاده از پول و سرمایه خود آشنا نباشید اشتباهات بسیاری را در این مسیر انجام داده که برخی از آنها می تواند هزینه های سنگینی را نیز برای شما در پی داشته باشد.

از این رو سرمایه گذاری می تواند برای کسانی که از نحوه عملکرد آن آگاه نیستند بسیار گیج کننده باشد. به همین دلیل قبل از هر اقدامی باید به هر میزان که می توانید اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید.

آموزش و کسب درک درستی از سرمایه گذاری سبب می شود تا انتخاب هایی عاقلانه و درست را انجام داده و به موفقیت های خوبی دست پیدا کنید.

در نتیجه، تمامی این عوامل به شما کمک می کند تا ثروت و دارایی خود را به تدریج جمع آوری کرده و در نهایت به اهدافی که مد نظر دارید دست یابید.

لذا در صورت تمایل برای مشاوره رایگان با ما تماس حاصل فرمایید



تاریخ: جمعه 9 آبان 1393برچسب:,
ارسال توسط جلال همتی

 

نکته درباره مشارکت در ساخت

۱اساس مشارکت در ساخت باید بر تجربه، خوش نامی، توانایی مالی وفنی، وفاداری و پیمان داری، دانش و تخصص باشد.

۲تعیین قدرالسهم شرکاء با توجه به نوع سند ، محله ، سازنده و ... بسیار متفاوت ومتغیر است. این قدرالسهم درهنگام شراکت با سازندگان تجربی کفهء قدرالسهم به نفع مالک توافق می شودولی در مشارکت با مهندسین و آرشیتکت ، کفه قدرالسهم به نفع سازندگان است ، اگر چه در واقع هردو طرف در این نوع مشارکت بسیار راضی خواهند بود.

۳برای قرارداد های مشارکت درساخت ضمانت اجرایی قابل قبولی باید تعریف و توافق کرد.

۴پس از اتمام سقف وستون ودیوارچینی حتماً فی ما بین شریک سازنده ومالک ، تقسیم نامه ای شفاف و صریح با توجه به میزان قدرالسهم ، کیفیت وزمان فروش واحد های متعلق به خود تنظیم شود.

۵انتخاب یک ناظر دلسوز و مجرب جهت نظارت برکیفیت اجرایی شریک سازنده نباید فراموش شود.

۶انتقال قدرالسهم عرصه به نام شریک سازنده پس از اتمام سقف وستون و دیوار چینی صورت پذیرد.

۷حق دخل وتصرف برای مالک حفظ شودتا درصورت تأخیر وتعطیلی پروژه توسط شریک سازنده ، مالک بتواند برای تأمین مخارج پس از فروش قدرالسهم اعیانی با مجوز قضایی دخالت نماید.

۸کیفیت ساخت آپارتمان ها ی متعلق به مالک وشریک سازنده یکسان و برابر باشد.

۹برای حل اختلاف احتمالی برای تفسیر مفاد و توافقات از حکمیت وداوری استفاده شود.

۱۰توصیه می شود به جای طمع در میزان قدرالسهم اعیانی با سازنده خوش نام ،معتبر و پرتجربه شریک شود.

۱۱به جای فسخ واِقاله قراردادمشارکت در ساخت، قرادادی مطمئن و اصولی تنظیم شود. فسخ واقاله قرارداد ،پس از شروع عملیات تخریب ویا گود برداری دیگر معنا و مفهومی ندارد.

۱۲برای انتخاب نقشه معماری و... حتماً فعالانه مشارکت داشته باشید.

۱۳اجازه اخذ وام به هر عنوان به شریک سازنده داده نشود.

۱۴در تعیین میزان خسارت نباید افراط و تفریط شود.

۱۵حتما موارد بیمه ساختمان و مسئولیت ساخت واجراء در ضمن قرارداد رعایت وتوجه شود.

۱۶مدت تأخیر مجاز و غیر مجاز مجری و شریک سازنده صریحاً مشخص شود.

۱۷حتماً آزمایش خاک ازشریک سازنده مطالبه شود.

۱۸مسئولیت پاسخگویی به هر گونه دعوی حقوقی و کیفری وسایر ادعا ها به عهده شریک سازنده) گذاشته شود.

۱۹قبل امضاء قرارداد مشارکت راجه به کم وکیف اجرای تعهدات و قول وقرار شریک سازنده مفصلاً تحقیق شود.

۲۰موضوع هارد شیپ (شرط مذاکره مجدد) در صورت بروز حوادث غیر مترقبه و سیاسی و اقتصادی در متن قرارداد منظور شود.

۲۱برای اجرای تعهدات شریک سازنده ، امتیاز و تشویقی جهت حسن اجرای تعهدات در نظر گرفته شود.

۲۲مبنای تعیین قدرالسهم برای طرفین براساس قیمت عرصه و میزان هزینه ساخت و... می باشد.

۲۳واحدهای شراکتی فی مابین مالک و شریک سازنده با توجه به میزان قدر السهم آنان و نحوه بهره برداری و کیفیت فروش واجاره صریحاً مشخص شود.

۲۴کیفیت تحویل آپارتمان ها براساس قابلیت بهره برداری و بدون هیچ عیب وایرادی باید همراه باشد.

۲۵پس از اتمام هر مرحله از ساخت وساز ، به مالک تحویل شود واز وی اقرار گرفته شود. برای این منظور از شرکت های متخصص گواهی .تائید نامه اخذ ویک نسخه به مالک تحویل شود.

۲۶قبل از فک رهن ملک توسط مالک ، هیچ گونه اقدامات اجرایی و اداری انجام ندهید.

۲۷تکلیف مصالح ساختمان های کلنگی را مشخص کنید.

۲۸تکلیف خطوط تلفن های دایر فی مابین طرفین مشخص شود.

۲۹در خصوص اجازه اِعمال تغییرات توسط پیش خریداران و مالک ونحوه تأمین هزینه و مسئولیت اجرایی آن را صراحتاً مشخص نمائید.

۳۰تعیین تکلیف هزینه های شارژ و نگهداری ساختمان پس از تحویل ملک ونحوه تعیین هئیت مدیره ساختمان و... مشخص شود.

۳۱تنظیم جدول گانت چارت (سی .پی .ام) CPM فراموش نشود.

۳۲هزینه های جانبی اعم از عوارض تراکم اضافی ، مالیات ، هزینه بیمه، هزینه های انشعاب آب ، برق، گازو... مشخصاً و صراحتاً توافق شود.

۳۳ازتنظیم قراردادمشارکت در ساخت با شخصیت های حقوقی اجتناب شود.

۳۴مسئولیت وهزینه های نحوه تنظیم سند و صورتجلسه تفکیکی و...دقیقاً مشخص شود.

۳۵قراردادبه امضاء شهود طرفین برسد.

۳۶محل نگهداری اسناد ومدارک ملک مورد مشارکت وهم چنین کیفیت وکا لت نامه به نام شریک سازنده توافق شود.

۳۷اساس مشارکت در ساخت، شناخت کامل شریک مبنی بر تجربه، خودشناسی، توانایی مالی، وفاداری به پیمان و قرارداد است. بنابراین تحقیق لازم صورت پذیرد.

۳۸تعیین قدرالسهم شرکاء بسیار متفاوت و متغیر است مثلاً مشارکت با یک آرشیتکت خوشنام و خوش ذوق و خلاق، مالکین ترجیح میدهند درصد کمتری بگیرند، چرا که آپارتمانهایی که آرشیتکت میسازد بسیار گرانتر از سازههای بنّایی است.

۳۹در قدرالسهم اعیانی، مشارکت در ساخت نباید طمع ورزید.

۴۰ضمانت اجرایی قابل قبولی را در این گونه قراردادها باید تعریف کرد.

۴۱تقسیمنامه بین شرکاء تنظیم شود با تعیین شرایط حق فروش واحدهای متعلق به هریک از دو شریک.

۴۲انتخاب یک ناظر دلسوز و مجرب جهت نظارت بر کیفیت اجرایی شریک سازنده.

۴۳انتقال قدرالسهم عرصه به نام شریک سازنده، پس از پرداخت کل هزینه تراکم و جواز و پس از اِتمام سقف و ستون و دیوار چینی صورت پذیرد.

۴۴حق دخل و تصرف برای مالک حفظ شود تا در صورت تأخیر غیرمتعارف و تعطیلی تعمدی پروژه توسط شریک سازنده، مالک بتواند برای تأمین مخارج، پس از فروش قدرالسهم اعیانی با مجوز قضایی دخالت نماید.

۴۵کیفیت سازهها چه متعلق به قدرالسهم شریک سازنده باشد و چه مالک باید برابر باشد.

۴۶برای حل اختلاف احتمالی، داورِ مرضیالطرفین تعیین شود.




تاریخ: جمعه 9 آبان 1393برچسب:,
ارسال توسط جلال همتی

نمونه قرارداد مشاركت در ساخت و ساز و بنای احداثی

طرفين قرارداد : قرارداد حاضر بمنظور احداث بنا و شراكت در عرصه و اعيان آن في مابين نامبردگان زیر

آقای/ خانم ......................... فرزند ........................ به شناسنامه .............. صادره از ............... به نشاني : .............................................................................................................تلفن : ....................بعنوان مالك ششدانگ عرصه و اعيان پلاك ثبتي... به مساحت... واقع در... ساكن نشاني فوق كه در اين قرارداد به اختصار مالك ناميده ميشود از يكطرف آقای/ خانم ......................... فرزند ........................ به شناسنامه .............. صادره از ............. به نشاني : ................................................................................................................................تلفن : .................... به عنوا ن سرمايه گذار و مجري قرارداد كه به اختصار عامل ناميده ميشوند با رعايت ماده 10 قانون مدني وشرايط و تعهدات آتي به تاريخ فوق منعقد گرديد .

موضوع قرارداد : عبارتست از احداث آپارتمان به سرمايه و مباشرت عامل در ششدانگ پلاك ثبتي ياد شده در بالا كه متعلق به مالك است به شرح آنچه در ساير قسمتهاي اين قرارداد و ليست مشخصات فني و مصالح مصرفي و نقشه مصوب شهرداري كه تماماً جزء پيوست لاينفك اين قرارداد محسوب ميشوند.

محل انجام قرارداد : عبارتست از ..........................................................................................................

مدت قرارداد : از تاريخ.......................... لغايت ........................ به مدت دو سال كامل خورشيدي ميباشد.

سرمايه قرارداد و سهم طرفين : برآورد ارزش ريالي ششدانگ عرصه و اعيان پلاك ثبتي و مصالح موجود در آن تماماً در مالكيت و تصرف شرعي و قانوني مالك ( با در نظر گرفتن شرايط و وضعيت حاضر ) در زمان انعقاد قرارداد ميباشد و به رويت عامل رسيده و از كم و كيف آن اطلاع حاصل كرده، عبارتست از مبلغ... ريال ، معادل... تومان كه مورد قبول و موافقت مالك و عامل است و عامل مكلف است با صرف هزينه اي برابر .......................... ريال ، معادل ............................ تومان آپارتمانهايي با شرايط مذكور در اين قرارداد و مشخصات فني و مصالح پيوست قرارداد در پلاك ثبتي فوق احداث نمايد.

محل تنظیم قرارداد : عبارتست از ........................................................................................

شرایط و تعهدات

بند 1 – مالك متعهد شد ظرف مدت.................... پس از امضاي قرارداد حاضر در يكي از دفاتر اسناد رسمي ... وكالت رسمي كاري قابل عزل با اختيارات تام كاري و اداري بنام عامل به عنوان وكیل در خصوص مراجعه به ادارات ذيربط و شهرداري تنظيم نمايد و همزمان كليد محل اجراي قرارداد را تحويل نامبرده بدهد.

بند 2- منظور ازاحداث آپارتمان مندرج درقسمت موضوع قرارداد كه درتعهد عامل ميباشدکه عبارتست از: الف – كليه اقدامات اداري و اجرايي جهت ساخت و ساز از قبيل اخذ مجوزهاي قانوني ، تهيه نقشه و غيره.

ب - تخريب و خاك برداري كامل .

ج - احداث ساختمان ، شامل زير زمين مشتمل بر تاسيسات مركزي ، حمام سونا ، جكوزي ، انبارها ، يك

طبقه پيلوت مشتمل بر پاركينگ ، سرويس بهداشتي و هر آنچه عرفاً و مطابق ضوابط شهرداري لازم

است. پنج طبقه با هر طبقه دو واحد آپارتمان مسكوني مستقل و مجزا از هم.

د- اقدامات لازم اداري و ثبتي جهت ، اخذ صورتمجلس تفكيكي ، تفكيك آپارتمانها و اخذ پايان كار.

بند 3 – تمامي مجموعه ساختماني ميبايست مطابق ضوابط فني و مهندسي و ضوابط شهرداري و اصول ايمني و مقررات ساير مراجع قانوني ساخته شود و تعداد 10 واحد آپارتمان مسكوني هر كدام داراي يك پاركينگ و يك انباري مجزا و متحد الشكل باشند.

بند 4 – طرفين توافق نمودند كليه مصالح ساختماني مستهلك كه در زمان تخريب بدست ميآيد با صلاحديد عامل در ساخت و ساز بنا استفاده شود.

بند5- كليه هزينه هاي مربوط به موضوع قرارداد تحت هر عنوان و به هر شكل كه باشد از قبيل تهيه و تامين مصالح ، حقوق و دستمزد كارگران ، مهندسن معمار و ناظر و محاسب ، بيمه كارگران و عوارض قانوني متعلقه از ناحيه شهرداري و ساير ادارات ، مالياتهاي متعلقه تحت هر عنوان معوقه يا جاري كه باشد ، خريد انشعابات آب ، برق ، گاز ، هزينه هاي مربوط به تفكيك آپارتمانها ، پايان كار و غيره تماماً بعهده عامل ميباشد و مالك هيچگونه تعهد و مسؤليتي در قبال هزينه هاي ياد شده ندارد.

بند 6 – عامل اقرار به توانايي مالي و اطلاعات فني و قانوني ساخت و ساز دارد فلذا مكلف شد كليه امور اداري يا اجرايي و ساخت و ساز را منفرداً به انجام رساند و به هيچوجه حق واگذاري تمام يا جزئي تعهدات مندرج در قرارداد و حقوق ناشي از آنرا تحت هر عنوان از قبيل شراكت ، وكالت ، نمايندگي ، پيمانكاري و غيره به شخص يا اشخاص ثالث ندارد. هرگونه انتقالي از درجه اعتبار ساقط و مسؤليت قانوني آن بعهده نامبرده ميباشد.

بند 7 – عامل نسبت به اجراي مفاد قرارداد و عوارض قانوني و احتمالي آن در مقابل مالك و اشخاص ثالث متعهد و مسؤل ميباشد.

بند 8 – مبلغ......................... ريال ، معادل ........................... تومان همزمان با امضاي قرارداد ، جهت تامين مسكن براي مالك توسط عامل به عنوان قرض الحسنه پرداخت شد و مالك متعهد گرديد مبلغ يادشده را در زمان تحويل آپارتمانهاي سهم خود عيناً به عامل مسترد دارد. عامل حق مراجعه به مالك را در مطالبه اين مبلغ زودتر از موعد ياد شده از خود سلب و ساقط كردند.

بند 9 – عامل مكلف است كليه اسناد و مدارك و فيشهاي واريزي مربوط به هزينه ها را در پرونده مخصوصي نگهداري و در پايان هر ماه گزارشي از عملكرد مالي و مستندات آنرا در يكماه گذشته جهت اطلاع در اختيار مالك قراردهد و رسيد دريافت نمايد.

بند 10 – عامل همزمان با امضاي قرارداد... فقره چك هر كدام به مبلغ...ريال به شماره هاي.................... و ....................... بانك.................... شعبه ....................... از حساب جاري............................. در وجه مالك بابت ضمانت حسن انجام كار صادر و تسليم وي نمود تا در پايان هر يك از مراحل زير به شرط انجام صحيح و درست مفاد قرارداد مطابق ضوابط و مقررات شهرداري و آنچه كه در ليست پيوست اين قرارداد آمده است تطبيق نمود ، عيناً به عامل مسترد

نمايد و در صورت تخلف در هر مرحله بدون حق اعتراض عامل نسبت به مطالبه وجه چك يا چكها اقدام نمايد. مراحل مزبور عبارتند از :

مرحله اول – اتمام اقدامات اداري وخدمات مهندسي از قبيل تهيه نقشه ، خاكبرداري و تكميل فونداسيون.

مرحله دوم – پايان عمليات اسكلت ساختمان .

مرحله سوم – اتمام عمليات سفت كاري .

مرحله چهارم – اتمام نازك كاري و اخذ پايان كار.

بند 12 – در صورت اختلاف در حسن انجام كار يا تخلف از قرارداد ، ملاك تامين دليل و اخذ نظر كارشناس رسمي دادگستري و نهايتاً راي مراجع قضايي خواهد بود.

بند 13 – مالك موظف گرديد نسبت به واگذاري رسمي سه دانگ مشاع از پلاك ثبتي ملك موضوع قرارداد و مستحدثات آن با تمامي توابع و لواحق و منصوبات موجود بنام عامل از طريق تنظيم مبايعنامه رسمي يا صلحنامه رسمي در يكي از دفاتر اسناد رسمي در سه مرحله (هر مرحله يك دانگ ) بنحو زیر اقدام كند:

مرحله اول – پس از انجام اقدامات اداري و قانوني و اخذ جواز ساختمان ، يك دانگ .

مرحله دوم – پس از پايان سفت كاري ساختمان ، يك دانگ .

مرحله سوم – در پايان نازك كاري و زماني كه آپارتمانها آماده تحويل ميباشد يك دانگ .

بند 14 - در صورت تخلف و امتناع مالك از تنظيم سند انتقال ، موظف ميباشد چك مندرج در بند 10 را نسبت به مرحله اي كه تعهد عامل انجام پذيرفته عيناً به ایشان مسترد دارد و عامل حق خواهد داشت الزام مالك را از طريق مراجع قضايي به انجام تعهد مطالبه كند.

بند 15 – عامل مكلف است تمام آپارتمانهاي موضوع قرارداد و ملحقات و منصوبات آنرا در پايان مدت قرارداد عيناً ، از هر جهت كماً و كيفاً تكميل و آماده بهره برداري نمايد و سهم مالك را به ايشان تحويل دهد. در صورت تاخير در انجام تعهدات مزبور ميبايست خسارت مقطوع زير را به مالك پرداخت نمايد :

الف – تا دو ماه بعد از اتمام زمان قرارداد ، روزانه مبلغ... تومان.

ب-پس از گذشت دو ماه فوق و تاخير در انجام تعهد ، روزانه مبلغ... تومان.

ج – بعد از گذشت دوماه ديگر و تاخير در انجام تعهد تا زمانيكه قرارداد بطور كامل توسط عامل يا به حكم دادگاه توسط مالك اجرا شود، روزانه مبلغ... تومان.

بند 16- پرداخت وجوه يادشده در اين بند مسقط انجام تعهد اصلي و رافع مسؤليت عامل نميباشد.

بند 17 – تاخير ناشي از فورس ماژور و حوادث و تصميمات قانوني غير قابل پيش بيني از حكم بند خارج است. در صورت اختلاف، رای مراجع قضايي ملاك ميباشد.

بند 18 – مالك حق مداخله در اقدامات عامل و ايجاد مزاحمت و ممانعت در حين اجراي قرارداد را نخواهد داشت. اين ممنوعيت نافي حق نظارت و ورود ايشان در بازديد از پروژه و اطلاع از كم و كيف جريان امور نخواهد بود.

بند 19 - عامل مكلف است ساختمان و كارگران را طبق ضوابط نسبت به حوادث احتمالي بيمه كنند. رعايت قوانين و اصول ايمني مربوطه از هر جهت به عهده عامل ميباشد و در صورت بروز هرگونه اتفاقي ناشي از تقصير و ورود خسارت به غير ، نامبرده مسؤل خواهد بود.

بند 20 - پس از انجام كامل موضوع قرارداد و تكميل واحدها، بمنظور تفكيك و صدور سند رسمي ، طرفين متعهد و ملزم شدند تا با تشكيل جلسه اي مشابه آنچه در امروز صورت گرفت نسبت به انجام تقسيم آپارتمانها بدين نحو عمل كنند كه طبقه اول مشترك بين طرفين و واحدهاي طبقات دوم تا پنجم با توافق طرفين و حق اولويت مالك در انتخاب واحد ها بعمل آيد و مراتب صورتجلسه گردد.

بند 21 – چنانچه شهرداري مجوز قانوني لازم براي ساخت طبقه ششم با دو واحد را با خريد تراكم و غيره صادر نمود ، اين طبقه مشترك بين طرفين خواهد بود.

بند 22- تعداد ..................خط تلفن موجود در ساختمان به شماره های...................... و........................متعلق به مالك ميباشد و از شمول مالكيت مشاعي قرارداد حاضر خارج است.

بند 23 - پس از احداث و تكميل آپارتمانها ، نحوه استفاده و بهره برداري از آنها مطابق عرف و قوانين و مقررات جاري بخصوص قانون تملك آپارتمانها خواهد بود.

بند 24 - طرفين هرگونه ادعا و اعتراض احتمالي در مورد تفاوت ارزشي و برتري احتمالي آورده ديگري و برآورد آنرا از خود سلب و ساقط كردند.

بند 25 - اسقاط كافه خيارات خصوصاً خيار غبن فاحش بغير از آنچه در برخي مواد فوق مذكور است از طرفين بعمل آمد .

اين قرارداد در شش صفحه با 25 بند و ليست مشخصات فني و مصالح مصرفي و كليه اسناد و مدارك مربوطه شامل اسناد مالكيت ، نقشه ها ، قبوض ، قراردادهاي بين اشخاص و ادارات و مكاتبات تماماً جزء لاينفك اين قرارداد محسوب ميشود همگي در دو نسخه به اعتبار واحد تنظيم كه طرفين با امضاء خود ذيل كليه نسخ و پيوستهاي آن ، ملزم به رعايت شرايط و اجراي كامل توافقات مشروحه گرديدند.

توضيحات:..........................................................................................................................

مالك : عامل :

شاهد 1 : شاهد2 :

تهیه و تنظیم مشاور املاک زرین طلا




تاریخ: جمعه 9 آبان 1393برچسب:,
ارسال توسط جلال همتی

به استحضار بازدید کنندگان عزیز می رسانم پول در دهانپول در دهانپول در دهان

 

در حال حاضر شهرک خاوران تبریز فرصتی مناسب و سود آور برای شما خواهد بودآرام

 

به یک بار امتحانش میرزه  خنده




تاریخ: جمعه 9 آبان 1393برچسب:,
ارسال توسط جلال همتی

 

4

گزارشی از وضعیت پارک آبی دنیای موج خاوران

احداث مجموعه تفریحی موج های خاوران از تیر ماه سال ۹۰ با کلنگ زنی این مجموعه عظیم در همه محافل مرتبط با مسائل شهری خبر رسانی شد .


این مجموعه تفریحی و اقامتی عظیم توسط سرمایه گذار تبریزی در زمینی به وسعت ۳۰ هکتار در شهرک خاوران شروع شد که در فاز اول طرح پارک آبی موج های خاوران ، در فضایی به وسعت ۱۴ هکتار به صورت سرپوشیده و کاملا مدرن احداث خواهد شد و تنها برای این فاز ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.
به گفته سرمایه گذار این طرح در فازهای تکمیلی این مجتمع نیز امکانات و زیرساخت هایی چون هتل ۵ ستاره ، مراکز متعدد خرید ، تالارها و سالن های همایش ، سینمای ۶ بعدی ، رستوران ، کافی شاپ ، تالارهای عروسی ، کتابخانه ،شهربازی سرپوشیده وپیستهای کارتینگ و پاتیناز و پیست اسب سواری, سالن های متعدد ورزشی, اسنو پارک , مسجد ابی و دیگر امکانات رفاهی و تفریحی پیش بینی شده است

این مجموعه آبی به عنوان یکی از ۳ فاز توسعه ای مجتمع موجهای خاوران خواهد بود که در فاز اول پارک آبی و در فاز دوم هتل ۵ ستاره و در نهایت در فاز سوم شهربازی سرپوشیده وپیستهای کارتینگ و پاتیناز و پیست اسب سواری واسنو پارک و… اجرا خواهند شد.هم اکنون فاز یک این طرح از ابتدای سال جای با خاک برداری قسمت پارک آبی مجموعه شروع شده و خاک برداری پارک آبی تکمیل شده و به زودی عملیات پی ریزی و ستون بندی این پارک آبی شروع خواهد شد
مهمترین مشکل پیش روی احداث این پارک آبی مشکل دریافت مجوز حفر چاه عمیق برای تامین آب مورد نیاز پارک آبی بود که با کمک مهندسین مشاور آب تقریبا این مشکل حل گردیده و طبق اعلام سرمایه گذار طرح با دریافت مجوز حفر چاه عمیق عملیات احداث این پارک آبی سرعت چند برابر به خود خواهد گرفت.

در کنار این پارک آبی، مسجد آبی نیز احداث خواهد شد که این مسجد به عنوان نماد تبریز و فیروزه جهان اسلام مطرح خواهد شد . هدف احداث این مسجد آبی تبدیل شدن آن به نماد تبریز و برگزاری اجلاس و گردهمایی های کشور های اسلامی در این مسجد خواهد بود که ۱۴ ستون به عنوان نماد ۱۴ معصوم (ع)در این مسجد آبی احداث خواهد شد.




تاریخ: سه شنبه 6 آبان 1393برچسب:,
ارسال توسط جلال همتی

گزارشی از وضعیت چندین پروزه عمرانی در شهرک خاوران :

۱-مجتمع زیبای فرهنگی ورزشی خاوران

این مجتمع تفریحی در مرحله اسکلت بندی میباشد که در ورودی شهرک خاوران قرار گرفته است.

 

۲- مجتمع تجاری خاوران

 مجتمع تجاری خاوران

این مجتمع تجاری تفریحی یکی از دهها مجتمع تجاری شهرک خاوران خواهد بود که در ۴ طبقه و در زمینی به وسعت ۸۹۳۰ متر در حال احداث است که در مرحله اسکلت بندی طبقه دوم می باشد.

۳- پارک آبی موجهای آبی خاوران

این مجموعه آبی به عنوان یکی از ۳ فاز توسعه ای مجتمع موجهای خاوران خواهد بود که در فاز اول پارک آبی و در فاز دوم هتل ۵ ستاره و در نهایت در فاز سوم شهربازی سرپوشیده وپیستهای کارتینگ و پاتیناز و پیست اسب سواری و… اجرا خواهند شد.هم اکنون فاز یک این طرح بعد از گذشت سه ماه از زمان کلنگ زنی شروع شده و تجهیز کارگاه نیز انجام شده و در مرحله دیوار کشی و پی ریزی ستونهای پارک ابی میباشد.




تاریخ: سه شنبه 6 آبان 1393برچسب:,
ارسال توسط جلال همتی

قیمت به روز قراردادهای فاز 2 و 1خاوران از  طریق مهندس همتی 

09143241090

و

09148147506

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

خاوران فرصتی مناسب برای سرمایه گزاری مطمئن و سود آور.

 




تاریخ: سه شنبه 6 آبان 1393برچسب:,
ارسال توسط جلال همتی

2



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 13 شهريور 1393برچسب:,
ارسال توسط جلال همتی

شهرک خاوران تبریز



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 13 شهريور 1393برچسب:,
ارسال توسط جلال همتی
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 16
بازدید کل : 639
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1