مشاور املاک خاوران....... جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد شهرک خاوران و آذران تبریز با تماس بگیرید . 09143241090 و 09148147506 پس از سالها انتظار ، خاوران صاحب برق شد
مشاور املاک خاوران
خرید و فروش باغ و ویلا خاوران .... آذران .... امتیازات فاز 2

پس از سالها انتظار ، خاوران صاحب برق شد

 
حمید شاهوردی شهردار منطقه 9 در خصوص برق خاوران گفت : به همت شهرداری منطقه 9 ،اداره برق استان و نیز کمک ها و حمایت های همه جانبه شهردار محترم کلانشهر تبریز جناب آقای دکترصادق نجفی و اعضای محترم شورای شهر تبریز، برق را به خاوران آوردیم. و این نوید را به همشهریان عزیز می دهیم اشخاصی که درخواست پروانه ساخت در شهرک خاوران را دارند و یا ساختمان خود را به اتمام رسانیده اند  و متقاظی برق موقت و یا دائم برای ملک خود هستند می تواند به اداره برق ائل گلی واقع در(ولیعصر جنوبی خیابان آذری) مراجعه و تقاضای انشعاب نموده و رونوشت درخواست خود را به واحد شهرسازی شهرداری منطقه9 ارائه نمایند. شهردار منطقه 9 در پایان سخنان خود گفت: از این اتفاق که در شهرک خاوران افتاده بسیار خوشحالیم و در سالی که سال هم دلی و هم زبانی، دولت و ملت هستیم بنا به فرموده دکتر نجفی شهردار محترم شهرداری تبریزعاقلانه فکر و عاشقانه خدمت خواهیم کردتا با آبادانی شهرک خاوران رسالت خود را در خدمت به خلق به انجام رسانیم. 
منبع : وبسایت شهرداری منطقه 9 تبریز



تاریخ: سه شنبه 9 تير 1394برچسب:,
ارسال توسط جلال همتی




تاریخ: سه شنبه 9 تير 1394برچسب:,
ارسال توسط جلال همتی

شهرداری منطقه 9 تعریض فاز دو خیابان شهیدان غوّاص را به بهره برداری می رساند.



حمید شاهوردی شهردار منطقه 9 درباره این جاده گفت : جاده باسمنج که اخیراً با تدبیر شهردار محترم کلانشهر تبریز جناب آقای دکتر نجفی مزین به نام مبارک شهیدان غوّاص گشته بعد از یک سال کار عمرانی برای تعریض آماده بهره برداری می باشد.



این جاده که در گذشته یک جاده روستایی درجه 3 محسوب می شده با وجود شهرک خاوران در این قسمت از شهر و نیز وجود مکانهای تفریحی همچون هربی و بیرق دیگر جوابگوی تردد خودروها نبود و همه روزه شاهد ترافیک انبوه در این جاده بودیم و چه بسا در اکثر موارد منجر به تصادفات شدید می شده که با کمک جناب آقای دکتر نجفی شهردار محترم کلانشهر تبریز و حمایت های اعضای محترم شورای اسلامی به همت شهرداری منطقه 9 به طول 4 کیلومتر به عرض 35 متر و با هزینه ای بالغ بر 160 میلیارد ریال تعریض شد.


گفتنی است این جاده با خاکبرداری 150 هزار متر مکعب و خاکریزی 100 هزار متر مکعب و آسفالت ریزی 25 هزار تن با جا به جایی قنات  به طول 500 متر و احداث روفوژ به میزان 7000 متر مربع تبدیل به یکی از شاهراه های ارتباطی تبریز با شهرک خاوران و دیگر نقاط این قسمت شهر گشته است.








تاریخ: سه شنبه 9 تير 1394برچسب:,
ارسال توسط جلال همتی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 10
بازدید کل : 633
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1