مشاور املاک خاوران....... جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد شهرک خاوران و آذران تبریز با تماس بگیرید . 09143241090 و 09148147506 عکس های بسیار زیبا از شهرک خاوران تبریز سرمایه گذاری...
مشاور املاک خاوران
خرید و فروش باغ و ویلا خاوران .... آذران .... امتیازات فاز 2

 

عکس های بسیار زیبا از شهرک خاوران تبریز 
سرمایه گذاری انبوه سازان اتاق بازرگانی  آنتالیای ترکیه  در شهرک خاوران تبریز   رئیس انبوه سازان اتاق بازرگانی استان آنتالیای ترکیه از اعلام آمادگی انبوه سازان این کشور برای سرمایه گذاری در شهرک خاوران تبریز خبر داد. به گزارش واحد ارتباط با رسانه های شهرداری منطقه 9 تبریز " مهمت دگرلی " در جریان بازدید خودش از شهرک خاوران تبریز افزود: این شهرک از ظرفیتهای ممتازی جهت سرمایه گذاری در حوزه ساخت ساز شهری بر خوردار است.   وی همچنین اظهار داشت: موقعیت ویژه جعرافیایی و شرایط اقلیمی شهرک خاوران سرمایه گذاران را برای اشتراک در خصوص ساخت و ساز و رونق هر چه بیشتر فعالیتهای عمرانی در این منطقه تشویق و ترغیب می کند.   وی ادامه داد: تنوع پروژه های شهرداری منطقه 9 تبریز در شهرک خاوران زمینه های همکاری را برای انبوه سازان اتاق بازرگانی استان آنتالیای ترکیه فراهم کرده است. " مهمت دگرلی " انعقاد قراردادهای مشارکتی جهت احداث واحدهائی با کاربری های تجاری ، مسکونی و خدماتی در شهرک خاوران تبریز را در زمره پیشنهادات انبوه سازان اتاق بازگانی آنتالیای ترکیه عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: شهرک خاوران تبریز قابلیت تبدیل شدن به یک شهر مدرن با استاندارد های رایج ساخت و ساز را دارد. شهردار منطقه 9 تبریز نیز علاقمندی انبوه سازان ترکیه را برای سرمایه گذاری در شهرک خاوران متاثر از ویژگیهای منحصر بفرد این شهرک دانست دانست و افزود: دانش و تجربه ارزنده متخصصان شهرداری منطقه 9 تبریز برای شکل گیری شهرکی مدرن بر پایه اصول نوین معماری شرایط مطلوبی برای انعقاد قراردادهای مشارکتی از سوی سرمایه گذاران ایجاد کرده است. " باقر خوشنواز " اظهار داشت: مهم ترین دلیل جهت رونق و شتاب مضاعف فعالیتهای عمرانی در شهرک خاوران تبریز توجه به پیشرفته ترین فنون شهرسازی و اعمال آن برای سکونت پذیری و اسقرار خدمات برتر در محدوده این شهرک نمونه کشور است. وی کلید توسعه شهرنشینی در شهرک خاوران را تمرکز بخشیدن به انواع خدمات مورد نیاز عمومی و اختصاصی عنوان کرد و افزود: شهردار منطقه 9 تبریز اهتمام جدی برای گسترش ساخت و ساز در کاربری های مختلف داشته و ارائه تسهیلات قانونی و استثنائی در این راستا شرایط لازم را برای حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی تامین کرده است. لازم بذکر است رئیس انبوه سازان اتاق بازرگانی آنتالیای ترکیه و هیئت همراه در نشتستی جداگانه با شهردار منطقه 9 تبریز و معاونین این منطقه راههای تعامل و گسترش روابط و همکاریهای مشترک را مورد بررسی قرار دادند.   http://m9.tabriz.ir/?MID=21&Type=News&TypeID=1&id=44 در اینجا از زحمات بی دریغ دوست عزیزم آقای همتی که در تهیه تصاویر بسیار زیباشون از تبریز زیبایمان بسیار زحمت میکشند تقدیر و تشکر میکنم. چرا که همیشه از هنرمندی ایشان با دیدن تصاویر زیبایشان به وجد آمده و احساس غرور نموده ام.امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشند.اکثر تصاویر فوق مربوط به این دوست هنرمندمان میباشد تصاویری از مجموعه تفریحی- ورزشی-فرهنگی خاوران تبریز این مجموعه  فرهنگی -تفریحی-ورزشی در داخل شهرک مرن خاوران تبریز احداث خواهد شد که  تصاویری از این پروژه را خدمتتان نمایش دادم.




تاریخ: پنج شنبه 20 آذر 1393برچسب:,
ارسال توسط جلال همتی

 

001

به گزارش خبرگزاری برنا از تبریز، با مشارکت و سرمایه

بخش خصوصی قرار است شهرک سلامت در منطقه

خاوران تبریز احداث شود.

 

برادران مردانی آذر از خیرین نام‌ آشنای تبریز می باشند که تاکنون و با سرمایه شخصی خود ده ها مدرسه در نقاط مختلف این کلان شهر و دیگر مناطق کشور ایران ساخته‌اند و این بار تصمیم به احداث و ساخت بیمارستانی مدرن و مجهز به منظور ایجاد شهرک سلامت در منطقه خاوران تبریز گرفته‌اند.

علیرضا نوین شهردار تبریز در این ارتباط گفت: با توجه به لزوم توسعه سریع زیرساخت‌های شهری در منطقه خاوران و نیز نیاز این منطقه به تأمین و احداث کاربری‌ها و امکانات عمومی و بهداشتی درمانی، شهرداری تبریز، برنامه‌ریزی جامعی برای تسریع روند توسعه خاوران انجام داده که در این راستا و پس از آغاز مراحل اجرایی ساخت واحدها و مجتمع‌های مسکونی و خدماتی، زمینه برای آغاز مراحل اجرایی و احداث یک مجموعه بهداشتی، درمانی و پزشکی تحت عنوان شهرک سلامت و بیمارستان مدرن و مجهز در این منطقه آغاز گردید که خوشبختانه با اعلام آمادگی برادران خیر مردانی‌ آذر برای احداث این مجموعه، اجرای سریع آن نیز در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

وی با اعلام این که مراحل احداث این شهرک و بیمارستان، با مصوبه اخیر شورای اسلامی شهر تبریز تسریع شده است از برنامه‌ریزی شهرداری برای کلنگ‌زنی این بیمارستان همزمان با هفته دولت امسال خبر داد.




تاریخ: پنج شنبه 20 آذر 1393برچسب:,
ارسال توسط جلال همتی

 

DSC00198

سرپرست شهرداری منطقه ۹ تبریز خبر داد:

 کلنگ زنی، بهره برداری و افتتاح پروژه های:

  •          تجهیز پست فوق توزیع برق خاوران
  •         فضای سبز منطقه
  •        رمپ های ورودی و خروجی اتوبان تبریز-زنجان

      

سرپرست شهرداری منطقه ۹ تبریز اعلام کرد: به میمنت فرا رسیدن هفته دولت و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و جلب رضایت این عزیزان به عنوان کارفرمایان اصلی مجموعه شهرداری چندین پروژه عمرانی ، خدماتی شهرداری منطقه ۹ بهره برداری و یا کلنگ زنی خواهد شد.

مهندس قلی زاده کلنگ زنی تجهیز پست فوق توزیع برق خاوران را که طی توافق با شرکت برق منطقه ای آذربایجان حاصل شده است و گامی مهم در رشد و توسعه شهرک خاوران محسوب می گردد را بعنوان یکی از پروژه های مهم، حیاتی و ماندگار شهرداری معرفی نمود که می تواند نقش به سزایی در جمعیت پذیری و آغاز فصل نوینی از رشد ساخت و ساز و رونق آن در منطقه باشد .

وی با اشاره به مشخصات فنی پروژه افزود: زمین مورد نیاز شرکت برق جهت تجهیز پست به متراژ ۶۵۰۰ متر مربع بصورت بلاعوض در اختیار آن شرکت قرار گرفته و در مقابل شرکت فوق نیز متعهد به تجهیز پست فوق توزیع برق به منظور تامین و برق رسانی شهرک خاوران و آذران شده است که انشاءالله به زودی شاهد تحول در رونق منطقه خواهیم بود و به واقع این اقدام گامی اساسی به عنوان یکی از زیر ساخت های شهرک خاوران خواهد بود.

شهردار منطقه ۹ تبریز در ادامه ضمن بر شمردن پتانسیل های سرمایه گذاری شهرک خاوران به بهره برداری از فضای سبز جدید الاحداث منطقه پرداخت و با اشاره به اینکه به حق باید گفت پس از بهره برداری از این پروژه و رسیدگی لازم در نگهداری فضای سبز احداث شده شهروندان فهیم تبریزی در چند سال آینده فضای سبز واقعی را در شهرک خاوران تبریز تجربه خواهند کرد. حجم این پروژه را که در کنار ادامه توسعه انبوه کاری از بدو تأسیس واحد فضای سبز منطقه ضلع شرقی جاده زرنق با وسعت فعلی ۱۳۰ هکتار معرفی نمود که با هزینه ای بالغ بر ۳۴۵/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال پس از به بارنشستن آن، یکی از سرمایه های ماندگار شهرداری کلانشهر تبریز حساب خواهد آمد.

مهندس قلی زاده همچنین بهره برداری از رمپ های ورودی و خروجی شهرک خاوران به اتوبان تبریز- زنجان را یکی از شاهراه های ارتباطی این شهرک با لحاظ اهمیت ارتباطات ترافیکی و حمل و نقل در عصر حاضر یکی از مهمترین گام های اساسی در راستای توسعه خاوران معرفی و آن را موجب دسترسی آسان و سهل شهروندان و تسریع در رفت و آمد آنان از نکات مختلف با این شهرک دانست که عملاً آن را از انزوای ارتباطی خارج و بستر سازی مناسب برای شکوفایی خاوران فراهم خواهد شد.

شهردار منطقه ۹ همچنین بهره برداری از رمپ های ورودی و خروجی اتوبان تبریز- زنجان را که با صرف هزینه ای بالغ بر ۲۱/۹۱۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال و جدول کشی به متراژ ۶۲۰۰ متر و ۱۹۰۰۰ مترمربع آسفالت ریزی و ۵۸۰۰۰ متر مکعب خاکریزی و ۱۵۰۰ متر مکعب دیوار کشی صورت گرفته است علاوه بر تسهیل در رفت و آمد شهروندان و مسافران به منطقه ییلاقی لیقوان کاهش قابل توجه تصادفات و تلفات انسانی در مسیر جاده باسمنج اعلام نمود.

سرپرست شهرداری منطقه ۹ تبریز در پایان ضمن برشمردن اهمیت پروژه های اشاره شده اعلام کرد در این ایام پروژه بزرگ بیمارستان تخصصی کودکان که با مشارکت شهرداری کلانشهر تبریز و خیر محترم جناب آقای مردانی آذر به مرحله اجرا خواهد رسید در زمینی به مساحت ۳۵۰۰۰ متر مربع کلنگ زنی خواهد شد. وی این پروژه را یکی از مهمترین و ماندگارترین پروژه های شهرداری در طول تاریخ این مجموعه دانست که می تواند منشأ خیر و برکات معنوی برای این منطقه از کشورمان باشد




تاریخ: پنج شنبه 20 آذر 1393برچسب:,
ارسال توسط جلال همتی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 9
بازدید کل : 632
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1